مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
مسئولیت و تعهدات:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش ا رتباط با مسئولين به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.
۳- جهت ارتباط با مديرکل به قسمت به بخش ارتباط مستقيم با مدير کل مراجعه فرمایید.
۴- نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات اداره کل و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
5- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
ارتباط با مسئولین و کارشناسان با پست الکترونیک