بیانیه سطح توافق خدمات
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ 3007

 

 

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.

مسئولیت و تعهدات:

۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به  بخش  ا رتباط با مسئولين به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. 

۳- جهت ارتباط با مديرکل به قسمت به بخش ارتباط مستقيم با مدير کل مراجعه فرمایید.

۴- نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات اداره کل و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.

5- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.


 ارتباط با مسئولین و کارشناسان  با پست الکترونیک 

 

فراخوان های سازمانی
اطلاعیه های آزمون
معرفی مراکز و دفترچه دوره های آموزشی
آموزش مهارتی در حوزه گردشگری
شبکه تجهیزات کارگاهی
مهارت آموزی در محیط کار واقعی
درگاه ملی مجوزهای کشور
سایت قدیم
فیش حقوقی
سامانه استعداد یابی مهارتی
پیوند های سایت
سامانه ها
شبکه های اجتماعی
اطلاعات آماری
شوراهای فرهنگی ومذهبی